1 Eylül 2010 Çarşamba

BAB-I YAREN'DE İFTAR



Geçen pazartesi mahallemizin güzel mekanlarından olan Bab-ı Yaren'de iftara davet edildim.Muhtemelen çok fazla bilinmiyor bu mekan.Hanımlar için toplantılar ve kurslar düzenleniyor.Birlikte kaliteli vakit geçirip bilgi alışverişleri yaptığımız bir mekan.Bu yıl yeni eğitim döneminde beni de hocaları arasında görmek istediklerini söyleyerek çok mutlu ettiler.Zaman zaman kurslar ve toplantılar hakkında yazarak bilgi vereceğim.Bursalı hanımları aramızda görmek bizi çok mutlu eder.Sevgiler...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş..Böylesine kaynaşma etkinliklerinin çok faydalı olduğunu düşünüyorum..Bursa ve bursalı hanımlara sevgiler :)

Dokuztepe dedi ki...

Merhaba, Ben bursadayım ama duymadım burayı..Ne gibi etkinlikleri var acaba.:))

makcig dedi ki...

Teşekkürler umutsepeti Bursa kültür anlamında zengin bir şehir.
Dokuz tepecim hat,filografi,ney,takı tasarım gibi bir sürü konuda kurslar var Bab-ı Yaren'de.Tophane Kavaklı Caddesin'de Haraçcıoğlu Medresesi'nin karşısında.Yolun düşerse bekleriz.Program hazır olunca kursları ekleyeceğim.Sevgiler...

devaa dedi ki...

merhabalar bende bursadanım ve üniversıte ögrencısıyım acaba ebru kursu da var mı bende katılmak isterim acaba nereden takıp edebılırım haberlerınızı