28 Nisan 2011 Perşembe

ARKADAŞLAR SEÇEREK HAYATIMIZA ALDIĞIMIZ KARDEŞLERİMİZDİR!!!!!



www.otizm.platformu.org
Şehr-i Bursa'dan merhabalar. Sofralarımızın resimlerini yayınlayacağımı söylemiştim. İlk sofra aintabsofrasi.blogspot.com  Naileciğimin sofrası. Her gidişimde Anteb'e farklı yemekleri tattırmak için çırpınan arkadaşlarım bu sefer bayıldığım ,hatta artanı arsızlık yaparak buzluğa atıp yanımda getirdiğim şekerli börek ,dolma ,yuvalama ve pilav yapmıştı.İkinci sofra ramutfakta.blogspot.com Rabiacığımın sofrası .Çok geç kaldık ama yinede çok keyifli vakitler geçirdik.Maraş usulü tarhana çorbası,mantı,tercihimi bana sorduğunda her ikisinide sevdiğimi söyleyince ikisinide yaptığı patlıcan ve soğan kebabı,içli köfte ve muhteşem bir balkabaklı pasta vardı.Son soframız Bursa'dan sonra başka bir şehre aşık olmam dememe rağmen tek kelimeyle vurulduğum MEDİNE'de yaşayan sevgili papatya68.blogspot.com Aynurumun umreye gittiğimde bana vatanımın sıcaklığını yaşattığı,3000 küsur km ötede bambaşka bir ülkede de kardeşim diyebileceğim bir insanın varlığını bana hisettirdiği o muhteşem sofrası.Yayla çorbası,karışık kızartma,zeytinyağlı enginar,meksika salatası,tandır kebabı,pilav,minik pidecikleri,değişik arap ekmekleri,çok güzel kakaolu bir tatlı ve komşusunun yapıp getirdiği gül tatlısı sofrada olanlardı.Çayımızın yanında ise;ıspanaklı muzlu rulo pasta ve tarifini kulaklarını çınlattığımız cafepepela.blogspot.com'dan aldığı çok farklı bir tatlı vardı.Sofrasıyla midelerimizi,muhteşem misafirperverliğiyle ve çıkarken elimize tutuşturduğu hediyeleriyle gönlümüzü doyurdu.Bizi kapıdan alıp kapıya bırakan Aynurumun eşi ve oğluna da ayrıca teşekkür ediyorum.
İyi ki varsınız sevgili kardeşlerim.Bu güzel sofralar ve bana yaşattığınız kardeşlik duyguları için sizlere çok teşekkür ediyorum.Ellerinize sağlık.İyiki sizleri tanıdım.Ben yaşadığım müddetçe kardeşimsiniz.Emanetleriniz ve isteklerinizin başımın üzerinde yerleri var.
NOT:Fotografları yine Naileciğim düzenledi.Bakalım ne zaman bana "yeter artık bak başının çaresine" diyecek.Ellerine sağlık Nailem.


3 yorum:

Naile dedi ki...

Yok canım daha neler. 3-5 fotoğraf kaydediyorum sadece gerisini program yapıyor. Ama balık vermek yerine birgün balık tutmayı öğretmek gerek sana :)

Şehr-i Bursa'ya sevgiler..

Unknown dedi ki...

Aşık olduğun Medine den selam olsun Çiğdem bacım sende ben yaşadıkca kardeşimsin hep aklımda yüreğimdesin yazını okurken gözlerim doldu ben bu kadar övgüyü hakedecek birşey yapmadım ki anneciğini ve seni çok sevdik biz ailece ve sadece bir dost sofrası kurduk birlikte güzel bir gün geçirdik o kadar Rabbim tekrarlarını nasip eder inşaallah
Yorumuna çok sevindim umarım artık sorun çıkmaz canım bir istediğin olursa başım gözüm üstüne yazman yeter
sağlıkla kal öptüm

Unknown dedi ki...

Canıııım emanetler geldi çoook teşekkür ederim kesene bereket olsun bacım bir sürü zahmete girmişsin Allah razı olsun sonra seni ararım şimdilik haber vermek istedim:)
sevgilerimle ev halkının selamları var