29 Kasım 2011 Salı

GÜZEL PRENSESİMİN BAYRAM SİPARİŞİ

 
www.otizm.platformu.org
Benim tatlı prensesim meğer içleniyormuş Çınar ve Dağlar'a oyuncak örüyor olmamdan benden hello kitty istemişti.Bayram için çanta şeklinde örüp hazırladım içine de çocuk parfümümüzü koyup bayram hediyesi olarak verdim.Tüm bayram omzundaydı.Hatta kuzen çocuklarıda bana hala derler onlardan birisi "bana örer halam "demiş.Azra hemen atlamış "öremez çünkü o benim gerçek halam"demiş.Bayıldım.Güzel kuşum benim.

Şehr-i Bursa'dan sevgiler...

6 yorum:

Noblesse dedi ki...

hangiçocuk bu çantaya sahip olup da mutlu olmaz, süper olmuş, ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Çok şirin güzel bir çanta olmuş..
Güle güle kullanssın ufaklık..
Emeğine sağlık canım..
Takibindeyim.

özge bayrak dedi ki...

merhaba, çanta çok şeker olmuş, biz de hello kitty keçe kapı süsü ve hediyelik çalışmıştık...ellerinize sağlık.
bir bursa lı olarak daha yeni farkediyorum blogunuzu... ben de beklerim.
sevgiler.

Adsız dedi ki...

Selam ile hayırlı cumalar...
Bir cuma paylaşımı yapayım inşaAllah...
Bazen dua ederken ''ALLAH'ım haakkımda hayırlıysa ver'' diyoruz... Sonra hakkımızda hayırlı olanı verdiğinde beğenmiyoruz. Hz. ALİ şöyle dua edermiş: '' ALLAH'IM GÖNLÜMDE OLANI HAKKIMDA HAYIRLI EYLE. HAKKIMDA HAYIRLI OLANLARA DA GÖNLÜMÜ RAZI EYLE...''
Dua ile... by_hiç

Adsız dedi ki...

Bismillah ile...
Az önce okuduğum bir yazı vardı. Hemen paylaşayım.
Hayatta strese karşı Osmanlı'nın prensip edindiği 5 esas şunlardır:
1. Er-rızkı al-Allah: Rızkı veren Allah'tır. Başkasının önünde eğilme.
2. Tevekkeltü al-Allah: Allah'a dayan
3. Ya nasip: Canını sıkma eğer nasipse olur.
4. Ya Sabır: Sabretmeyi bil, vaktinden önce bahar gelmez.
5. Bu da geçer ya hu: Herşey geçicidir. Hayat bile. Baki olan ancak ALLAH'tır.
Dua ve selam ile...
Fiemanillah... by_hiç

Unknown dedi ki...

yeni yıl etkinliği için mail adresine ulaşamadım canım..bana bilgilerini mail atarmısın acilen? gulinozgur@gmail.com