12 Aralık 2011 Pazartesi

"MALZEMELER VE ÖĞRETMEK BİZDEN ÖRMEK ANNELERİMİZDEN" ETKİNLİĞİ İÇİN GERİ SAYIM BAŞLADI SON 4 GÜN........



www.otizm.platformu.org 
Etkinliğimiz için 17/aralık/2011 cumartesi sabahı Saat:10.00'da DR AYTEN BOZKAYA SPASTİK ÇOCUKLAR HASTANESİ VE REHABİLİTASYON MERKEZİ'nde olacağız.Nasıl gelinir.?:Heykel'de Ulu camii'nin hemen ilerisinde yeşil başlıklı taksi dolmuşlar hastanenin kapısına kadar getiriyorlar.Ayrıca yine Heykel'den 18-İ,3-İ nolu sarı otobüsler,Çekirge'den de 18-A nolu otobüs caddeye kadar getiriyor.Cadde üzerindeki Dr Ayten Bozkaya İlköğretim okulunun hemen arkasındaki pembe bina hastanemiz.Gelince sorarsanız mahalle halkı ve otobüs şoförleri size yardımcı olacaklardır.Sevgilerle......

8 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

bir aksilik olmazsa ben orada olacağım:)
sen yinede bıkmadan usanmadan hatırlat, gerçi hiç unutmadım ama:))
sevgiler

Unknown dedi ki...

canım allah kısmet ederse cumartesi sizinleyim görüşmek üzere sevgiler..

Dilek Mutfakta dedi ki...

cumartesi görüşmek üzere...

Dilek Mutfakta dedi ki...

Çiğdemcim alacaklarımız-yapacaklarımız hakkında bilgilendirirsen sevinirim 0 532 381 39 59

SihirliParmaklarr(Emel) dedi ki...

cumartesi görüşürüz . . .

SihirliParmaklarr(Emel) dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

bende sizlerle olucam kısmetse hatta bir kaç misafirimde olabilir :)

Aklımdan Geçenler Mideme Düşenler dedi ki...

bende gelmeyi çok istiyorum ama kesin bir şey söyleyemiyorum bebeğim 8 aylık onu bırakacak birini bulursam inşallah oradayım ...