14 Ocak 2013 Pazartesi

GEÇ KALMIŞ YAYINLAR 2 VE YENİ BİR SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ.......




www.otizm.platformu.org
Kasım ayından kalma bir dizi el işi.Ankara'nın muhteşem sonbaharından bir kare.Hocama ziyarete giderken ofisi için yaptığım bir hatırlatma panosu ve Hocamın sevdiği renklerle ördüğüm atkısı.Hatırlatma panosu için evde asmadığım bir tablonun resmini çıkarıp önce 3 kat elyaf sonra puanlı kumaşla kapladım.Çerçeveye oturturken bir kağıt çantanın jüt iple yapılmış olan saplarını ekledim ve panoyu çerçeveye sabitledim.Çin pazarından aldığım mandallarla süsledim.Atkı klasik hanım dilendi bey beğendi modeli.Yarısını mor,yarısını pembe iple ördüm.Gülerek kullanır inşallah.Bursalı Blogger arkadaşlarım "Yeni yıl"etkinliğinde konuştuğumuz bir proje vardı hatırlarsanız.Bu proje için Müdür Hn.la konuştum haber bekliyorum.E-mail listesini bana yönlendirirseniz bilgileri paylaşırım.Bunun yanında bir blogger arkadaşımız Van'a atandi anaokulu öğretmeni olarak .(www.kakaolupasta.blogspot.com )Kendi başına bir anasınıfı oluşturmak için çabalar durur.Eğitici oyuncağa ihtiyacı varmış.Benim güzel arkadaşlarım evlerimizi bile silkelesek bir sürü oyuncak çıkarırız.Hadi bir toparlanalım gönderelim Gökçe'ye...Şehr-i Bursa'dan sevgilerimi gönderiyor şimdiden katılacak herkese teşekkür ediyorum....

2 yorum:

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

Ben oyuncak gönderebilirim canım. Bu ara çok yoğunum benide haberdar edin mutlaka sevgiler

Nilgün Komar dedi ki...

bende duyuracağım en kısa zamanda