17 Nisan 2013 Çarşamba

KATILIMCI LİSTESİ




www.otizm.platformu.org
Arkadaşlar son listemiz böyle.Katılmak isteyen arkadaşlarımdan haber bekliyorum.Bu kurum bizim dışımızda bir bakanlığa bağlı olduğu için katılımcı listesini önceden bildirmek zorundayım.En geç önümüzdeki hafta çarşambaya kadar eklemeleri tamamlarsak sanırım sıkıntı çıkmaz.Kurum adı yazmıyorum sebebini biliyorsunuz.Sizden de yazmamanızı rica ediyorum.Sevgiler.........
BLOG ADI
İKRAMLIK
EL-İŞİ MALZEMELERİ
Tuzlu İkramlık

Tuzlu İkramlık 

Tatlı İkramlık      
Takı Malzemeleri
Tatlı İkramlık        
 Keçe  Taç Malzemeleri
Tuzlu İkramlık  
Örgü Süsleme Malzemeleri
Tatlı İkramlık    
Kurdele Ve Keçe Taç Malzemeleri
Muffin
Keçe t-shirt süsleme malzemeleri
Kurabiye

Tuzlu kurabiye

 Karışık   Kek
Kurdele Ve Keçe Taç Malzemeleri
 Ispanaklı Börek
Keçe t-shirt süsleme malzemeleri

2 yorum:

Modaliza dedi ki...

Bende çok isterim katılmak. Böyle birşeyden şimdi haberim oldu. Detaylar ile ilgili mail atarmısınız?

oslem_osturk@hotmail.com

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

canım üzgünüm ben bu defa gelemiyorum Melihin bir programı var onunla çalıştı