14 Kasım 2013 Perşembe

ŞEHR-İ BURSA'YA ÖZLEM VE SEVGİLERİMLE.......

www.otizm.platformu.org
Merhaba sevgili Bursalı Blog Yazarı arkadaşlarım.Son iki yıldır geleneksel hale getirdiğimiz Spastik Çocuklar Hastanesi'nde ki yeni yıl kutlaması için bu yılki izin ve listeleri oluşturmaya başlıyorum.Malum ben nu yıl çok uzaklardayım anca yaparım bu işleri.Bir kısım arkadaşıma ulaştım 25.Aralık:2013 çarşamba günü öğleden sonranın bu etkinlik için uygun olabileceğini düşünüyorum.Bu fikrime katılan arkadaşlarım geri dönüş yaparsanız bende katılıma göre resmi yazıları izinleri ve kaç çocuğumuz olduğunu bildiririm.Sizlerden haber bekliyorum.Şehr-i Antalya'dan sevgilerimi gönderiyorum...

1 yorum:

Ebygale dedi ki...

Merhaba, etkinlikten Bursa'lı blogger arkadaşlarım sayesinde haberdar oldum, bir aksilik olmazsa o gün orada olmak isterim, sevgiler..