14 Ocak 2009 Çarşamba

ECE MERVE'NİN PASTASI


Kasım ayı pastalarından biri daha.Doktorumun kızı için yapmıştım bu pastayı.(Laf aramızda çok iyi bir doktordur kendisi.)Çilekli bir pasta istemişti Ece.Kasımda çilek bulma çabamız maceraya dönüşsede başardık.İçi klasik kakaolu pandispanya.Ara kreması çilekli krem ole,dış kreaması içim çilekli pudingi pişirip soğuttuktan sonra 1 paket çilekli krem şantiyle çırptım.Ortası boş olan kek kalıbımla yaptım keki.Ara kremasından artan krem olenin içine muz,çilek ve kivi doğradım.karıştırıp bu boşluğu doldurdum.Dış kremayla tamamını kapatıp süsledim.Ece'ye hayırlı bir ömür diliyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir Bursalı olarak şehrimizi beğenmenize çok sevindim. Bende görev icabı D.bakırdayım. Yaptıklarınız çok güzel. Emeğinize sağlık. Bende bloğuma beklerim.