25 Ocak 2011 Salı

BİZ BU BEBEĞE HOŞGELESİN PARTİSİNİ ÇOK SEVDİK!!!!!!









www.otizm.platformu.org
Uzun süredir yoğunluktan etrafıma bakma şansım olmuyor.Aslında bir sürü şey yapıyorum ama buraya yükleyemiyorum.Dün işten güçten başımı kaldırıp iş arkadaşlarımla birlikte yazın evlenen Şenay'ımızın evini görmeye gittik.Hazır bir araya gelmişken şubatta doğum yapacak olan Sosyal Hizmet Uzmanı arkadaşımız Gülay'ın bebeğine hoşgelesin partisi yapalım dedik.Her zaman ki gibi planlama ve süslemeler bana ait.İkramları ev sahibi hazırladı.Bizler katkıda bulunduk.Keyifli bir akşamı birlikte geçirdik.Bir kaç tarifi paylaşacağım ama bu günlük fotograflarımızla yetiniverin artık.Gün sonunda hatıra kalsın diye lavanta keseleri hazırladım.Örgü kısmına Esin Hanım yardım etti.Kartlarımız bebek bezi şeklindeydi çok güldük.En önemlisi Gülay çok mutlu oldu.Hediyelerimizi neşeyle açtı.Bizde O'nu mutlu ettiğimiz için mutlu olduk.

2 yorum:

Naile dedi ki...

kartlar, keseler, masa hepsi çoook güzel. Ellerinize sağlık. Daha sık güncelle blogunu lütfen :)

sevgiler..

Rumeysa dedi ki...

:) kartların şekline bayıldım, çok espirili olmuş..:)