6 Ağustos 2012 Pazartesi

BİR DAHA KİMSEYE SÜRPRİZ DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ YAPMAYACAĞIM ,MUM ÜFLEMEKTEN NEFESİM KESİLDİ.......




Özel günlerin hayatı daha yaşanır kıldığını düşünerek arkadaşlarımın doğum günlerini atlamamaya çalışırım.Sürprizler hazırlarım .Bu işlerde daha önceleri yalnızken bu aralar Hande en iyi destekçim.Gerçi sıra bana geldiğinde işlerin bu kadar karışabileceğini hiç hesaplamamıştım.Sağ olsunlar arkadaşlarım 3 gün boyunca doğum günü kutlaması yaptılar.İkinci kutlama meslekdaşlarımla planladığımız baby shower da yapıldı uğur böcekli pasta o kutlamaya ait.Üçüncü kutlamamız benim Bursa'daki çekirdek ailem ve Hande ve Mustafa çifti ile evde sessizce geçiştirdik.Benim enerjim evden çıkmaya yetmedi.Bizim muhteşem ikili yine döktürmüşler geçen hafta boyunca kahveli soğuk bir pasta istiyorum serzenişlerime uyarak Hande kahve aromalı bir kek yapmış,Mustafa'da üzerine kendi kendimi terapi yöntemim ve tutkum olan örgü ören Çiğdem figürünü yüklemiş.Bir gün emekli olmayı başarırsam bu pozisyonda örgü örmeyi umut ediyorum.Hande hepimiz için bu minik magnetleri hazırlamış.O akşam birlikte güzel vakitler geçirdik.Unutulmaz anılar haneme bir anı daha kaydettim.Şehr-i Bursa'dan sevgiler.....
 

1 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

yeni yaşın kutlu olsun çiğdem'cim. sağlıklı, mutlu, başarılı nice nice yılların olsun...
sevgilerimle