9 Ağustos 2012 Perşembe

YİĞİT BEBEĞE HOŞGELESİN DEDİK...........








www.otizm.platformu.org
Bizim meslekdaş grubunu bir araya getirmem nerdeyse 3 ayımızı alsa da başardık.Leman'ın bebeği Yiğit'e hoş gelesin dedik geçtiğimiz hafta.Sırasıyla kapı süsümüz,İlknur'un yaptığı taçlarımız,Hande'nin yaptığı harika kurabiyeler,kitap ayıraçlarımız,Yiğit bebeğe yazdığımız mektuplarımız,hatıralık hazırladığım baykuş şekilli lavanta keselerimiz,Naile'nin hazırladığı peçete halkalarımız,kekini benim, baykuşları Mustafa'nın, kremalamasını Hande'nin yaptığı pastamızla harika bir akşam geçirdik.... Şehr-i Bursa'dan sevgiler.....
KAHVELİ KAKAOLU KEK
MALZEMELER
6 tane orta boy oda sıcaklığında yumurta
5 kahve fincanı şeker
4 kahve fincanı un
2 kahve fincanı mısır nişastası
1 er paket kabartma tozu, vanilya
2 tepeleme yemek kaşığı kakao
1 çay bardağı  Kahve Dünyası'nın çikolata kaplı kahve drajeleri
yarım fincan sıcağa yakın ılık su
YAPILIŞI:Yumurtalar şekerle kar haline gelene kadar çırpılır.Drajeler dışındaki tüm kuru malzemeler karışıma elenerek eklenir ve çırpılmaya devam edilir.Yarım fincan su eklenir çırpılır .Yağlanmış kek kalıbına dökülür.Drajeler hamurun içine dağıtılır.Önceden ısıtılmış fırında kek usulü pişirilir.Ben süsleme kısmında topu Hande'ye attığımdan sadece kek kısmını yazıyorum. 

3 yorum:

tasarimreyonu dedi ki...

merhaba güzel bir parti olmuşa benziyor yigit bebeğe hayırlı bir ömür diliyorum ,bende hamileyim 5,5aylık böyle bir partide ben vermek isterim ,tüm hazırlıkları kendiniz mi yaptınız

tasarimreyonu dedi ki...

Merhaba güzel bir parti olmuşa benziyor böyle bir partide ben hazırlamak istiyorum tüm hazırlıkları kendiniz mi yaptınız ??? YİĞİT BEBEĞE MUTLU BİR YAŞAM DİLİYORUM

LeylaK dedi ki...

ne iyi ettiniz :) çok güzeller.