24 Şubat 2008 Pazar

ÖRGÜ BEBEĞİM

İnternette dolaşırken örgü ile ilgili farklı şeylerde buluyorum.Geçenlerde örgü oyuncaklardan oluşan bir site buldum.Hemen denedim ama benim ilk denemem olduğu için biraz orantısız oldu.Neyse ama niyetimi bozmayacağım.Bebeği özel eğitimci bir arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak ördüm.Her ne kadar dün akşam Zeynep(benim bir arkadaşımın kızı) bebeğe sahip çıkmaya çalıştıysada O'na başka bir tane öreceğime söz vererek kurtardım hediyemi.En kısa zamanda Zeynep ve Azra için farklı bebekler örmek niyetindeyim.

1 yorum:

*Ra dedi ki...

Merhabalar Çiğdem.
Bebeğin çok başarılı ilk deneme olarak. Bu kadarını olabileceğini bilmiyordum. Başını biraz daha büyük örmüş olsaydın sitede gördüklerimizden farksız olacakmış.
Benim iş yerinde msn sorunlu şuan. Evden açtığımda da sen olmuyorsun. Görüşememek üzücü. Özledim seni.
Sevgilerimle.