14 Şubat 2008 Perşembe

SOBELENDİM

Sevgili Lavantin sobelemiş beni .Benim ilk sobem sağolsun.Ama öyle bir zamanlama ki aşk olsun ne diyeyim.
Hayallerimle başlayayım;
*En büyük hayalim bunca yıldır emek verdiğim mesleğimle ilgili deneyimleri gençlere aktarabileceğim bir işimin olması.Yani bir üniversitede öğretim elemanı olmak hayalindeyim.Çabalıyorum.İnşallah başarırım.
*İkinci hayalim mübarek topraklara gitmek.Yani hacı olabilmek.Ama layığıyla.
*Üçüncü hayalim,eğer ölmeden emekli olmayı başarabilirsem(yeni yasalarla bu pek de mümkün görünmüyor.)bir butik pastanem olsun istiyorum.Her gün 4 çeşit pasta yapayım.İçinde iki de Down Sendromlu garsonum olsun.İnsanlar sohbet etmeye gelsinler.
Yapmayı ertelediklerim;
*Bunca yıldır yaşamayı erteledim,bundan sonra inşallah bundan sonra daha fazla zaman ayıracağım kendime.
Bir daha dünyaya gelsem yine olduğum yerde olmak isterdim.Memnunum yaşantımdan acısıyla tatlısıyla öğrendiklerimden,tanıdıklarımdan.Sadece yalnızlığımdan memnun değilim.Sanırım hayatımda yaptığım yanlış seçimlerden en acı vereni.Rabbim hakkımızda hayırlısını versin.

4 yorum:

yemek dedi ki...

Canim kusura bakma, sobeledim ama heber vermeyi unuttum. Benim icin de bir receten olur mu ki, unutkanliktan kurtulayim.:) Gerci alanin degil ama kendini zorlarsan belki olur.:))
Cevaplarin seni anlatiyor. Oldugun yerde olmak istemen cok güzel. Insallah hayatinin bundan sonrasinda erteledigin mutluluklarin tadian doya doya varirsin.
Sevgiler, selamlar...

makcig dedi ki...

Ne önemi var benim güzel yürekli arkadaşım.Dileklerin için teşekkürler.İnan unutkanlıkla benim de başım dertte.Bulduğum en iyi çözüm unutmamam gerekenlerin listesini çıkarıp görebileceğim yerlere asıyorum.Telefonuma hatırlatma notları düşüyorum.Birde e vitamini yüksek bir diyete başladım.Umarım başarırız.Sevgiler.

Aymen dedi ki...

Aslında her insan gerçekte yalnız değilmidir? Tek kalp tek vücüt tek beyin.
Bulunulan durumdan memnun olmak yeni bişeyler istemek yada hayal kurmayı engellemez ki. Şükür başkadır, verilen nimetlerin izin verildiği dahilinde yenilerini farklılarını istemek başkadır. Bir birine engel teşkil etmezki. Hem dediği gibi vermek istemeseydi istemek vermezdi.

Unknown dedi ki...

Merhaba Çiğdem Hanım
Yanlızlık göreceli bir kavramdır bence. Yanında onca insan varken bile kendini yanlız sanan nice insan tanıdım ben. Sizin bir sürü "özel" çocuklarınız var, unutmayın.
Selamlar....
Özlem Yıldırım