5 Ağustos 2010 Perşembe

40 YAŞ BİR GELDİ PİR GELDİ






Ne doğum günü ama.Üç gündür olay üstüne olay yaşıyorum.Dün yine olaylı bir sabahtan sonra öğle arası dışarı çıkmam gerekti.Döndüğümde idareden arandım."Yukarı gelir misin sana tebliğ etmemiz gereken bir belge var"Allahım ne gün sabrımın son sınırındayım.Sabahı gerginlikten ağlamakla geçirmişim.Neyse çıktım yukarı Müdür yardımcımız Ayla Hanım ve Baş hekim yardımcımız Esin Hanım tarafından bir geçici görev yazısı tebliğ edildi.İnanamadım.1Günlük geçici göreve gönderilmeyen ben,1 aylık UNICEF projesine gönderilmeyen ben tam 3 aylığına ilçe hastanelerinden birine gönderildim.Her şey tamam pazartesi yeni göreve başlamam lazım.Ne yapalım şeriatin kestiği parmak acımaz deyip tebliği teslim aldım.Sicilde kalmayalım gel birer çay içelim yan tarafta dediler.Sakinleşmeye çalışıyorum ama nasıl yapacağımı da bilemiyorum bu arada onuda kabul ettim .Kalkıp Başhemşire yardımcımız Enis Hanımın(kendisi bu düzenlemede sanırım elebaşı durumunda) odasına geçtik aaaaaaa bir kocaman pasta,yanan mumlar ve iyi ki doğdum ben!!!!!Ve geçici görev doğum günü hediyem.Yani kocaman bir şaka....Arkasından Esin Hanım,Fatoşum ve Zelihacığım tarafından alınan bu güzel kolye verildi.Bir gün önce Gülten Teyzeciğimin Datça'dan aldığı yüzüğüm gelmişti. Neyse ki akşam oldu ve mesai bitti 1 saate daha katlanamayacaktım bu harekete.Akşama kadar tüm sevdiklerim ve beni sevenler tarafından arandım mesajlar aldım.Akşam Ülkücüğümün muhteşem sıcakığıyla ve harika hediyesi ile çok güzeldi.Bu gün Nilgünüm (Çelebi74)sıcacık bir mektup harika bir ahşap kutu ve kartla kutladı.İnsan daha ne isterki.AMA sayın mesai arkadaşlarım bundan sonraki doğum günlerinde kendilerini kollasalar iyi olur.İntikamım acı olacak...

3 yorum:

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çiğdemciğim; nice güzel yaşlar diliyorum.Sevgiyle öpüyorum.....

Unknown dedi ki...

Nice nice mutlu yıllara..Dostlarınızla,sevdiklerinizle,sağlıkla huzurla..4o yaş özel bi yaş bence.Yaşın kemale erdiği,insanın her anlamda olgunlaştığı..Yeni yaşınızda ve bundan sonraki yaşlarınızda,hayat dolu gülümsemelerin yaşamınızdan eksik olmaması dileğiyle..İyiki doğmuşsunuz :))

Nilgün Komar dedi ki...

canım benim... iyiki doğdun da iyiki ben seni tanıdımm....

güzel günlerin çok olsun!!! sağlık mutluluk huzur diliyorum sana... muck...