2 Ağustos 2010 Pazartesi

GEÇ KALAN BULUŞMA YAZISI VE ERKEN DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI!!!





Geçtiğimiz hafta boyunca bu posta fotoğraf yüklemek için uğraştım durdum.Yüklemeyi başaramayıca yazmaktan da vazgeçtim.Bu gün artık olduğu kadar deyip yazacağım.Buluşma katılım az bile olsa çok güzeldi.Çelebiciğimin ısrarıyla benim için bir erken doğum günü kutlaması yaptık.Pastamı taa!Antep'ten beni ziyarete gelen güzel arkadaşım yaptı.Hediyeleşmek zaten çok güzel bir kavram böyle durumlarda anlamı daha da fazlalaşıyor.Sevgili kurdele nakışı kullanmaya kıyamayacağım güzellikte bir havlu hediye etti.Maalesef resmini yüklemeyi beceremedim.Çelebi hepimize küçük havlular süslemiş.Bayıldık.Turkuaz lale ne tevafuktur ki düğünde giyeceğim elbisemle bire bir aynı renkte bir eşarp iğnesi hediye etti.Maalesef onunda resmi yok.Sevgili aintapsofrası o gün aramızdaydı.Sürpriz konuğumuz oldu.Gerçi O'nu uçağa yetiştirmek için kısa kaldık ama herşeye rağmen çok keyifli bir sabahtı.

1 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

süper bir gündü süper... böyle ne kelime ile nede fotoğraf ile anlatılabilecek gibi.. varlığın için teşekkür ederim..
kendine iyi bak, bursa'ma selam..