2 Ağustos 2010 Pazartesi

ÇOK ŞANSLIYIM NE KADAR ŞÜKRETSEM AZDIR RABBİME




Çok şanslıyım.Bazen bu kadar nimete ne kadar az şükrettiğimi düşünüp kendime kızıyorum.Bu yaz düğünler,misafirler derken hep koşturmayla geçti hayat.Ama öyle güzel anlardı ki oturup düşünüp hafızama tekrar kaydediyorum.Bu yaz Antep'en iki arkadaşım beni ziyarete geldi.Nasıl bir mutluluktur anlatamam.Önce bebeklimutfak geldi.Rabiacığım Utkusu ile beraber misafirim oldu.Sonra Aintabsofrası maaile bendeydi.Çok güzel vakitler geçirdik.Nihayet İstanbul'dan geldi.En güzeli de arkadaşlarımın gezerken görüpte "bu makcigin hoşuna gider"diye düşünüp aldıkları hediyeler oldu.Ne güzel her daim dostların gönlünde olmak.Hepinizi çok seviyorum benim güzel arkadaşlarım.Bu dünyayı benim için yaşanılır kılıyorsunuz.Daha çok şükretmem gerektiğini bana hatırlatıyorsunuz.Allah hepinizden razı olsun..Sos tavam Trabzon'dan Esin Hanım tatile gittiğinde görüp almış.Mumluklarım Nihayet'in hediyesi.Lavanta kesemi Naile İşlemiş.Bakırlarım Antep'ten.Görüp beğendiğim ama almayı unuttuğum şeylerdi.Rabiacığım unutmamış almış getirmiş.Çok teşekkür ederim güzel arkadaşlarıma.İyi ki varsınız....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sen çeyizi diziyosun arkadaşım....güle güle kullan..sen herşeye layıksın...

Nilgün Komar dedi ki...

güle güle kullan hepside çok cicilerrr